2014 m. lapkričio 22 d., šeštadienis

Avril akių pieštukas

   
    
    Kas sekate įvairius tinklaraščius, turbūt pastebėjote, jog pastaruoju metu per visus blogus nuvilnijo "Avril" kosmetikos banga. Bent jau aš tai tikrai pastebėjau ne vieną blogerės apžvalgą apie kokią nors šio ženklo priemonę. "Avril" kosmetika tik neseniai įžengė į lietuvišką rinką, todėl skuba susipažinti su savo būsimomis klientėmis, dėl šios priežasties ir man teko galimybė pratestuoti vieną jų gaminių. 
    Galite laikyti tai mada arba tiesiog gyvenimo būdu, tačiau vis daugiau žmonių atsigręžia į ekologiją ir sudėtinių dalių natūralumą. Todėl nekeista, kad kosmetikos gamintojų rinkoje išryškėjo tendencija  sukurti savo ekologiškas gaminių linijas. Lygiai taip pat pasielgė ši Prancūzijos kompanija, apie kurią  nieko nesu girdėjusi anksčiau, todėl ir neturėjau susidariusi išankstinės nuomonės apie jos produktus. Iš pradžių į akis krito pakankamai nedidelės kainos, brangiausia priemonė neviršija 11 eurų (apie 38 Lt), kas maloniai nustebino. 
   Taip sutapo, kad tuo metu man reikalingiausia priemonė buvo akių pieštukas. Daili akių konstūro linija man visada buvo patraukliausias makiažo akcentas. Kadangi esu šviesesnio gymio, todėl kasdieniniam makiažui išsirinkau pilkos spalvos akių pieštuką "Avril Ardoise". Galima rinktis ir iš daugiau spalvų: juodą "Carbon", rudą "Terre Brulee", rudai pilką "Camouflage", tamsiai mėlyną "Nuit" ir brozinį "Bronze Cuivre". 
    Gamintojas teigia, jog akių pieštukas tinka jautrioms akims, o sudėtyje yra ekologiškų aliejų, kurie minkština ir maitina odą, pvz. ricinos aliejaus, sviestmedžio aliejaus. Taip pat nurodo, jog 100 % sudėtinių dalių natūralios kilmės, iš jų 23,14% yra iš ekologiškų ūkių ir sudėtyje nėra parabenų. Daugiau pasitikėjimo gaminiu kelia ir turimas ECOCERT sertifikatas.
Nuotrauka iš www.shopeko.lt
Produkto sudėtis INCI: Squalene, CI 77499, CI 77891, ricinus communis oil*, candelilla cera, cera alba*, cera carnauba*,  hydrogenated rice bran wax, oleic/linoleic/linolenic polyglycerides, CI 77492, hydrogenated palm kernel glycerides, hydrogenated palm glycerides, CI 77491, butyrospermum parkii butter extract*, tocopherol, bisabolol, helianthus annuus seed oil.
* ekologiškos kilmės

    Labiau mėgstu automatinius pieštukus, o ne paprastus, nes gaila matyti, kaip dalis priemonės keliauja į šiukšlių dėžę. O man verkiant reikia naujo ir aštraus drožtuko, nes dabartinio neverta net į rankas paimti. Kalbant apie patį akių pieštuką, man patiko šis pilkas atspalvis. Šalto atspalvio blondinėms, kurių akys melsvos ar pilkšvos labai tinkama spalva ir subtiliai paryškinanti akis. Labai geras pasirinkimas dieniniam makiažui. Pieštukas yra minkštas ir liniją nesunku nubrėžti. Aš dažniausiai atlikdama akių makiažą brėžiu aiškią ir ryškią akių kontūro liniją, kuri ties išoriniais akių kampučiais koketiškai užsiriečia. Tačiau su šiuo pieštuku galima išgauti ir šiek tiek išsklaidytą  kontūro  liniją. Aišku, tai ne kajal tipo akių pieštukas, kuris lengvai sklaidosi, tačiau pasistengus įmanoma sukurti lengvą "smoky" liniją. Makiažas per visą dieną laikosi pakankamai gerai, tačiau ryte pasidažius, vakare nuo vidinių akių kampučių kontūras jau būna išskydęs ar net nusivalęs. Tačiau tai menkas minusas, kadangi bet kada galima makiažą pasitaisyti.
    Pati išbandžiau kol kas tik vieną "Avril" priemonę, tačiau teigiami kitų merginų atsiliepimai apie šią kosmetiką ir nebloga mano nuomonė apie akių pieštuką vilioja mane įdėmiau pasižiūrėti į kosmetikos naujokę mūsų rinkoje ir išbandyti daugiau jų  produktų. Mano nuomone, ši kompanija greitai turės didelį ištikimų gerbėjų būrį, nes kokybė yra gera (sprendžiu iš visų perskaitytų atsiliepimų), o kaina palyginti neaukšta. Būtent šios priežastys "Avril" kosmetiką daro itin patrauklią ekologijos mėgėjoms. 
    O aš dar norėčiau padėkoti Avril kosmetikos platintojams Lietuvoje už galimybę susipažinti su šia kosmetika:)


Jurgita


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą