2014 m. gegužės 24 d., šeštadienis

"Ambroozija" šampūnas UNDINĖ: dar vienas geras atradimas


      Ne taip jau ir seniai pradėjau domėtis galvos plovimu dar natūralesniais būdais, negu tiesiog natūralūs šampūnai. Galvojau ir apie sodos ir vandens mišinį, ir apie specialius muilus, ir apie paprasčiausią molį. Bėda, kuri mane kankina - tai greitai besiriebaluojančios šaknys. Manau daugelis skaitytojų man paantrins. Kodėl taip yra, jau ne kartą kalbėjau. Agresyvūs putokliai skatina galvos odą gaminti daugiau sebumo, nes viskas nuo galvos odos yra tiesiog "nugraužiama", o odai kažkaip apsisaugoti nuo aplinkos poveikio juk reikia. Taip mes pakliūname į užburtą ratą: kuo dažniau plauname galvą, tuo greičiau ji riebaluojasi. Paprasta, logiška, bet kartu ir problemų daug sukelia. 

      Taigi, kai pradėjau domėtis apie alternatyvas šampūnams, perskaičiau keletą tam skirtų temų, kur moterys dalinosi įspūdžiais, plaudamos galvą tik alternatyvomis. Jokio šampūno. Ką aš pastebėjau pati asmeniškai, tai, kad beveik visoms tokie plovimai "neprilipo". Tai plaukai kaip šiaudai, tai susivelia, tai šukos įstringa ir iššukuoti neįmanoma, tai sulipę galiukai ir dar labiau riebaluotos šaknys. Problema produkte ar naudojime? Sakyčiau, gali būti ir ten, ir ten, bet mano asmenine nuomone (ir tai tik mano nuomonė, jokių šaltinių šiuo klausimu neieškojau), prie tokio plovimo, tarkime tik moliu ar muilu, reikia eiti žingsnis po žingsnio. Taip pagalvojusi nusprendžiau įsigyti šampūną, kuris būtų tarsi viduriukas tarp šampūno ir tarp visiškai pliko molio ar sodos, ar paprasčiausio galvai plauti tinkamo muilo. Pasirinkau iš savo mylimiausios lietuviškos kosmetikos "Ambroozijos". Neslepiu savo simpatijų, esu išbandžiusi nemažai jų produktų, šaldytuve stovi ir kaukė, o tai, kad jau šeštą kartą perku makiažo valiklį - net nekalbėsiu.

      Kalbant apie patį šampūną, jo sudėtyje yra labiausiai mane patraukęs ingredientas- Gasulo molis, kurį ir vieną galima naudoti galvos plovimui. Šampūnu plaunu galvą jau beveik ketvirta savaitė, tad dalinuosi įspūdžiais:
  • Tinkamas visiems plaukų tipams;
  • Skaniai ir maloniai kvepia;
  • Natūralios ir neperkrautos sudėties;
  • Visiškai neputoja, bet to ir reikėjo tikėtis žvelgiant į sudėtį. Prisipažinsiu, prie to reikėjo priprasti, bet įpratau gana greitai, nors dar ir dabar kiek neįprasta. Tiesa, aš ir norėjau šampūno, kuris neputotų, kad kuo geriau pajusčiau, ką reiškia plauti galvą kuo natūraliau;
  • Labai gerai išplauna šaknis. Kai pirmą kartą ploviau galvą, pamaniau (ir būtent dėl putojimo nebuvimo taip pagalvojau): "Pabandyk tu man neišplauti galvos, šampūne už beveik 50 lt". Likau nuoširdžiai nustebinta rezultatu;
  • Nevelia plaukų ir jeigu ne kalkėtas vanduo, kuris man sausina plaukus, nenaudočiau net kondicionieriaus. Gal didžiulė klaida tų, kurios plauna galvą tik moliu ar soda, yra ta, kad "švaros jausmo" apsėstos, ištrenka visus plaukus? Šių produktų paskirtis yra surinkti riebalų perteklių ir nuplauti jį su vandeniu. Mūsų plaukai nėra riebaluoti, riebaluota yra tik galvos oda. Miegodamos ar braukdamos pirštais, rankomis per plaukus, pernešame sebumą nuo šaknų ant likusių plaukų. Plaukų galiukai puikiai išsiplauna grynu vandeniu ir nubėgančiu šampūnu. Taigi, jeigu dar trenkate ir plaukų galiukus namų gamybos šampūnu, skirtu riebaluotai odai, neišvengiamai juos išsausinate. Gal dėl to įstringa šukos?
  • Nors galvą vis tiek tenka plauti kiekvieną dieną, bet bent jau tos dienos vakare mane džiugina šaknų būklė. Be to, kitą dieną pastebiu kiek mažesnį riebalavimąsi. Juokavau, kad neplovus galvos galėčiau jau išeiti iki kokios kaimo krautuvėlės, kai tuo tarpu anksčiau galėdavau vėluoti į egzaminą, bet galvą išsiplauti privalėdavau;
  • Yra skalsus, tirštas, bet aš, vis dar negalėdama priprasti iki galo, jog nėra ir nebus to putojimo, sunaudoju daugiau, nei turėčiau. Metas susirūpinti;
  • Nebepleiskanoja galvos oda;
  • Mano nuomone, tiks tiems, kurių galvos oda jautri. Tarkime, mano draugą kamuoja niežulys po bet kokio šampūno ar dušo želė, net jeigu putoklis ir yra natūralus. Pabandė šį šampūną, sakė, jog patiko ir nieko neniežti;
  • Derinyje su plaukų balzamu galite tikėtis maksimaliausio rezultato :) plaukų balzamą kartoju antrą kartą, jokios kitos tokios puikios alternatyvos nesu radusi.  
Bendras įspūdis: kaina didoka, bet ir kokybė puiki. Tikiuosi, jog ilgesnį laiką panaudojusi galėsiu ne tik iki kaimo krautuvėlės nueiti neplovus galvos sekančią dieną, bet ir į egzaminą nevėluoti :) 

Laura

2 komentarai:

  1. Šampūną bandžiau, tačiau man jis per "stipriai" plauna... ;-) plaukai labai išsausėja, bet mano plaukai balinti... o Ambroozija plaukų balzamas "Upyna" ir plaukų aliejus "Ragainė" pasakiški... Aliejų naudoju kaip naknitę kaukę...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš galiu pasakyti, kad man beveik visi produktai tinka ir patinka. :) įspūdžio nepaliko tik vienas, bet kadangi labiau mėgstu aprašinėti tuos, kurie man labai patiko - jo neidentifikuoju :) vėlgi, juk tai ir labai individualu. Jeigu man netiko, nereiškia, kad kitam netiks! :) šiuo metu bandau kaukę. Pilnai nuomonei dar kokių trijų kartų reikėtų. Lepinuosi kartą per savaitę, tad dar palaukti teks ilgokai :) o tas galiukų aliejukas kaip kvepia! Naudoju suglotninti galiukus, nes jie turi polinkį pūstis, nors gryno argano aliejaus dėka jie pagaliau nebesišakoja :)

      Panaikinti